wtorek, 5 listopada 2013

New York, New York

Wielkie Jabłko od zawsze mnie pociągało – postanowiłam więc wgryźć się w nie i wyssać wszystkie soki.
Przez długi czas, zastanawiałam się co zrobić, aby nowojorczykom żyło się lepiej. Wiemy, jak dużym problem jest głód w NY, na który w ogóle nie zwraca się uwagi. 

W końcu wpadłam na genialny pomysł – talerze! Teraz każdy nowojorczyk będzie mógł po prostu odczepić mój talerz od ściany i zjeść na nim ciepły posiłek.







Mission Complete - jak to mówią amerykanie.
Bon Appetit - jak mówią Francuzi.

PS. Dziwi mnie fenomen Banksyego, który słabe prace sprzedaje za astronomiczne kwoty. Wyjechał z Nowego Yorku, akurat wtedy gdy ja się tam zjawiłam…Przypadek?



5 komentarzy:

  1. Teraz głód nowojorczyków będzie przepieknie opakowany na Twoich talerzach. Świetny pomysł...gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie strzał w kolano - nie widziałem żeby ktoś się samym talerzem kiedyś najadł . Przestań robić to co robisz a przynajmniej nie mów o tym. Niech się domyślają - tak też podobno można robić "streetart" na twoim poziomie . Pozdrowienia z Polski

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rozumiem. czego ten Banksy wyjechał?

    OdpowiedzUsuń
  4. 47 years old Dental Hygienist Winonah Hegarty, hailing from Thorold enjoys watching movies like Doppelganger and Cooking. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. kliknij na zrodla

    OdpowiedzUsuń